Embraza

Ingrid kwam bij mij met de vraag of ik haar kon ondersteunen tijdens het opzetten van haar tweede bedrijf. Ze zat met een aantal vragen: Wat is een goede bedrijfsnaam, Wat voor slogan past bij mij en het bedrijf, Welke uitstraling zoek ik? Hoe zet ik social media in?  

Omdat de vragen uitlopend waren, hebben we een geheel traject doorlopen. Allereerst zijn we begonnen met een brainstormsessie om te onderzoeken wat een goede bedrijfsnaam en slogan zou zijn. Tijdens deze sessies hebben we ingespeeld op de dienstverlening en doelen die Ingrid heeft met haar bedrijf. 

De bedrijfsnaam en slogan die uit het eerste deel van het traject kwamen, zijn verwerkt in een logo en op de website. Na het live gaan van de website heeft Ingrid nog een social media training afgenomen.  

Opdrachtgever

Embraza

Geleverde diensten

  • Bedrijfscommunicatie advies
  • Logo ontwikkeling
  • Website ontwikkeling
  • Social media training

Website

Benieuwd wat ik voor jouw organisatie kan betekenen?

Related Works